god morgon

Här sitter jag och pillar med tandtråd mellan tänderna (fräscht , jag vet)
Jag ska snart röra mig till skolan. Josefin , som har mitt matkort, ska köpa en macka till  mig så att jag inte dör idag :O

Nu är det bara fyra dagar kvar, eller, tre tills min födelsedag och fyra till det andra.
Men jag har ingen känsla alls, känns inte som att det är jag som fyller år.
Känns lite deppigt faktiskt.
Känner mig så söderstressad att det känns som att jag är på väg in i väggen. Och hur bra är det vid 16( snart 17) års ålder ? Hur bra är det att man har så mycket att tänka på att  man helt glömmer bort sin egen hälsa ?
Åh herregud, jag känner mig helt slut.

Nu måste jag skynda mig igen. Kolla, stress stress stress.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0