god morgon

Här sitter jag och kollar på tv.
Albin är uppe på fältet och flyger och jag har ingenting att göra. 'Jag hade val ifall jag ville följa med eller inte och jag valde inte. Känner inte för att stå ute när det blåser halv storm och jag inte har några varma kläder.
Och nu sitter jag här och är bitter för att jag inte följde med. Usch fy..

Kvällen igår blev iallafall underbar. Vi hade det riktigt trevligt på bion och sen började vi kolla på sav 5 men eftersom jag var så trött så slutade vi kolla på den så kolade Albin klart på en annan film som jag redan hade sett.
Jag låg och sov som en stock och när klockan ringde imorse kändes det som att jag skulle dö av trötthet..

Vad gjorde ni igår ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0