god morgon

Nu ligger jag här på sängen med Albin och Charlie sitter i garderoben.
Vi var ute med honom i ca 20 min nyss men det var så kallt så vi gick in igen.
Han kämpade emot hyfsat mycket och det var lite slagsmål.
Men nu är han lugnt och ligger i garderoben.

Idag vet jag inte vad som händer. Mamma undrade om jag ville gå på bio med henne så det kanske jag ska göra ikväll.
Skulle vara trevligt faktiskt. =)
Annars vet jag inte. Men hur som helst måste jag hem till Albins föräldrar och hämta min väska. Vi orkade inte igår.
Snart ska vi spela wii men Albin är så lat och ligger och petar på mig och hotar med att stänga ner min blogg för att han är så trött på den. Haha. Någon som är lite svartsjuk (?)

Aja jag ska inte ligga här och skriva mer. Vi hörs senare.
/ E



Charlie har intagit fiendens säng
(Albins familjs hund)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0