god dag

sorry för dålig uppdatering men jag har haft fullt upp.
Kom precis hem till Albin och nu ska vi åka igen...

Måste säga att det är helt sjukt hur fort man vänjer sig vid saker.
För en vecka sen sa jag att jag hade fått en minidator och att ni fick ha förståelse för konstig stavning.
Nu sitte jag vid Albins bärbara som är hur stor som helst.
Han har en 17 tum bärbar dator och tagentbordet är lika stort som ett vanligt.
Måste anstränga mig hur mycket som helst för att det inte ska se konstigt ut.
Haha, men vi ska städa nu och sen ska vi hem till Albins föräldrar för vi ska bowla och äta mat med dem och massa fler människor.  Men vi hörs ikväll för nu måste jag kila !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0