god dag

Min katt gör allt för att fånga min uppmärksamhet.
Sitter framför skärmen och slår på mig.
Jaja, nu ska vi inte prata om henne.

hur mår ni ?
Jag mår bra, förutom att jag drömde hemska mardrömmar i natt. Usch, jag hatar dessa mardrömmar. =(
Ikväll ska jag jobba men det verkar som att det bara blir en stund och sen hade jag tänkt gå hem till syrran så att hon och jag kan laga mat tillsammans för mammsen ska på teater.

Fick en bok i Engelska A idag.
" Go Ask Alice" hette den.
Handlar om en tjej som tydligen börjar ta droger.
Vi ska läsa ca 30 sidor i veckan. Jag har läsa typ 20 idag. Känns rätt meningslöst.
För sen ska vi skriva varje vecka en log och lämna in...

Aja, dags att ta en liten vila innan jobbet tror jag.
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0