fotbad i diskhon

Eftersom Albin har kopplat ur duschen från golvbrunnen så kunde jag inte tvätta mina fötter.
Eftersom vi köpt en helt ny vit skinn soffa igår vill jag inte sitta i soffan med dammiga fötter.
Jag gick ut i köket, tog av mig mjukisarna, klättrade upp på diskbänken och stoppade fötterna i diskhon.
Eftersom vi har en rund diskho såg det ut precis som ett fotbad så det kändes inte så konstigt.

Så nu sitter jag i nya soffan inlindad i täcket.
Det sköna är att armstöden är så breda att de är som små bord. Så datorn står på ena arbstödet så jag sitter mycket  skönare än om jag har datorn på vardagsrumsbordet. Allt är bra med den här soffan, åh, jag älskar den,.
Ska försöka ta lite bilder så att jag kan visa er. Men det får nog bli efter helgen.
Dags för sängen ,
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0