Försöker övertala min syster

Jag skickade en länk från blocket och såhär blev det.

Elin ; säger (20:12):

där, kolla andra hunden

åhhhhhhhhhh. så söt, jag döööööööööööör !!!

Jossan-A det är hemligt säger (20:14):

ej renrasiga

men dom var jättesöta :D

Elin ; säger (20:14):

och ?

jag vill ha iallafall.

åh, vill du bli gudmor ?

jag önskar migen sådan i födelsedagspresent

de är leveransklara då :D

Jossan-A det är hemligt säger (20:15):

haha vem skulle köpa den till dig?

Elin ; säger (20:15):

du såklart

jag önskar mig den av dig ! :D

Jossan-A det är hemligt säger (20:15):

hahha in your dreams baby

Elin ; säger (20:15):

jo men du älskar mig, plus att du får bli gudmor

Elin ; säger (20:16):

och jag LOVAR att jag går ut med dig varje dag om du vill :D

Jossan-A det är hemligt säger (20:16):

hahah

du om jag ska köpa en hund blir det åt mig själv..

Elin ; säger (20:17):

taskigt .


Kommentarer
David

haha man kan inte få allt! Jag lovar att bli bättre på att uppdatera, men shit jag har ingen tid! Jag vill verkligen :/

2009-01-20 @ 21:09:18
URL: http://tegneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0