det här med rubrik är värdelöst.

För en gångs skull har jag tagit det lugnt.
Jag lämnade mobilen i jackan som låg i mitt rum, sen intog jag vardagsrummet med en stor kopp te.
De som ville någonting viktigt kunde helt enkelt ringa hem.
Det var en som ringde. Albin.
Den enda person jag kände för att prata med .

Jag är lycklig över att jag har någon som älskar mig så mycket som han gör.
Jag är lycklig över att jag har någon som jag kan ligga och krama på nätterna.
Jag är lycklig över att jag har någon att vända mig till när livet är upp och ner.
Jag är lycklig över att jag har någon som ställer upp för mig.
Jag är lycklig över att jag har någon som jag alltid kan prata med.
Jag är lycklig över att jag har någon som gör mig lycklig.
Alla borde ha det, man mår bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0