det hände en rolig sak här nyss

(Okej, värt att läsa. Även fast det blev en galet lång text)

Albin var dum.. Eller, vi hade bråkat. eller vad fan, jag minns inte. Hursomhelst stod jag och skulle borsta tänderna. Albin höll om mig och jag var sur. (jo juste , han hade snärtat mig med sitt skärp och jag blev skit sur. Juste. )
Ja, iallafall. Så ligger det en gaffel på handfatskanten (fråga ´mig inte varför) så jag tar upp den och ska låssas hugga Albin i ögat. Haha. Han blir skit rädd och går in i sovrummet och lägger sig i sängen. I sitt lilla "chocktillstånd" vägrar han prata med mig så jag tar min tandborste och drar den mot hand kind. Sen den andra. Då kletar det fanskapet av sig på min nya tröja. Nu börjar kriget.

Han kutar in på toa, jag efter. Han tar upp tandkrämstuben och försöker kleta tandkräm på mig. Jag slår mot tandkrämstuben och locket går sönder. Går in på toaletten (Albin blockerar dörren) hugger tag i tvålen och hotar med att pumpa i hans hår om han inte går ut. Han går ut. Jag låser dörren. Han pillar upp låset, kommer in. Hugger tvålen jag har ställt på toaletten och sen kletar han på mitt ben. Jag går förbbi honom, ut i hallen för att skydda mig. In igen, hugger en doft sprut som vi har, och börjar spruta. (Okej, tänk er tanken. Jag i stor tröja och underkläder, Albin fullt påklädd. Vi skrattar hysteriskt. Jag står med en doftspray, han med tvålpumpen och ett skohorn. Och samtidigt försöker vi göra den andra så kletig som möljigt. )

Albin kutar efter mig in i köket, jag ställer mig i försvarsposition och sprayar ner honom totalt.
Han blir skitsur, klär av sig och går in i duschen. (onödigt, nu luktade han ju gott i flera veckor)
Sen ropar han på mig. Men jag ser att han håller en duschkrämsflaska uppe ovanför duschkabinen. (Han tänker alltså spruta ner mig. )

Jag säger att jag ser den. Han kommer ut i köket, börjar "kasta" duschkräm mot hela mig. Jag hugger diskmedlet och "kastar" likadant på honom. (han hade yes diskmedel på hela kroppen) Här ger vi upp, går och duschar och nu ligger jag här och han kommer precis ur duschen.

Det här var helt sjukt. Guud, vad vi skrattade.
Aja, nu är det film. Sen sova.
Natti natti !

Kommentarer
David

haha det var värt att läsa :D

2009-01-05 @ 20:10:06
URL: http://tegneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0