äntligen

Är jag klar med den där uppsatsen .
Jag har stressat livet av mig för att bli klar och när jag ska skicka in den  har jag fått ett mail.

"Hej på er alla hårt arbetande elever. En de av er har kommit igång sent med denna arbetsuppgift. Det kanske känns som för mycket att klara av. Gör i så fall så här: skicka in det du hinner göra. Ni kommer att få kommentarer av mig. En kommentar kan vara: komplettera för G.

Lycka till  "

Kändes sådär lite lagom kul. Men nu är det äntligen klart i tid så det känns bra. 

Sen ska jag bara göra klart engelskan och BKF sen är jag helt klar med allt för den här veckan. Och båda de sakerna göra jag imorgon =)

nej, dags för duschen , sen sängen . Natti !

När jag  vaknade imorse kände jag mig ÍNTE såhär...



utan snarare... SÅHÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0