2009, here i come

Jaha, då var 2008 ute ur bilden. Och in med 2009. Hur tycker ni att det känns?
Har ni sett någon förändring ute ? På er själva?
Nej, inte jag heller.
Möjligtvis lite rester av sminket som sitter kvar, rufsigt hår och trötta ögon.
Möjligtvis så är det den enda skillnaden.

Men, nu ska vi vara posetiva.
Vi gillar 2009.

Min nyårsafton blev bra. Eller, i början kändes det som "ställ mig i ett skyltfönster till allmän beskådan"
Det var sådan skillnad på männsikor som kom in på festen och mina kompisar.
De här bara kollade på mig och gick förbi. Stod och snackade med Albin kollade på mig, fortsatte snacka med Albin och gick. Några var trevliga men de flesta var som så jag beskrev.

Men efter tolvslaget blev allt mycket bättre. Alla dansade och hade kul och kvällen slutade när vi kom hem runt 5 i natt.

Nu ska jag äta någonting. Magen skriker.

Berätta om er nyårsafton om ni vill ! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0