17 månader

Ja, det är ju skjuttsingen hur fort tiden går , håller ni inte med ?
Nu har vi varit tillsammans i 17 månader.
Det har firats, på väldigt mysigt sätt.
Först väckte Albin mig, vi fixade mackor och gick ner till hans föräldrar där vi skulle hämta hunden. Konstigt nog hade Albins syrra redan hämtat honom så vi satte oss ner och fixade varmt vatten och väntade. Sen kom de och då pratade vi och umgicks lite innan vi tog hunden igen och gick ner till Tullingesjön.
För exakt 17 månader sedan så satt vi på en brygga där så Albin hade besämt att vi skulle dit.
Vi gick på isen och sen satte vi oss vid "vår brygga" och kollade på alla som åkte på isen och så åt vi mackor och drack varm choklad. Sen busade vi på isen hela vägen hem igen =)

Nu håller vi på att städa lite i sovrummet för vi ska bygga upp Albins ilbana där ikväll, haha .
Han tycker att vi ska ha den uppe den 24 de, haha.
Det uppskattas inte av mig men kanske av killarna. Haha.

Nu ska vi städa undan , jag ska nog göra lite te eller kaffe också-
Albin hälsar till er alla, =) kram !



Jag och Bille busar på isen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0