11 januari

Hej ! =)
Idag har jag varit väldigt duktig.
Jag har bakat !
Jag är helt kass på att baka om inte syrran är med och hjälper mig (hon är expert)
Det var väldigt mycket svordomar och små misslyckanden men det blev bra tillslut.
Jag bakade kärleksmums och hallongrottor. Eller, kakor snarare.
Vi hade nämligen lite gäster här så jag passade på att baka och sen ska vi ha gäster hos mamma om ett tag. Men det blir nog mer som får bakas då för jag det blev inte lika mycket som jag räknat med . Men det ärkul att baka så det blir nog bra, men ska nog ta hjälp av mamma eller syrran nästa gång så att det inte blir lika kaotiskt.

Om ca 45 min åker jag hemåt till mamma, ska vara hemma och mysa med henne ikväll.
Vi träffas inte så ofta längre.
Sen ska jag nog jobba lite i veckan också.
Men nu ska jag umgås med Albin,
Kram !

Kommentarer
Anki

När det lugnat ner sig på jobbet för mig om ett par veckor, då tusan ska vi mysa, MYCKET. Puss mamma

2009-01-11 @ 17:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0