vår klass

Är en speciell klass, iallafall de tjejer jag umgås med.
Julia - har bott i Afrika och kör med djungelns lag. Tar allt hon kommer åt, utan att fråga.
Linn - Är den äldsta och kör på den mogna stilen.
Michaela - Den som pratar tyst i telefon men skrattar högt. Kör på humor stilen
Jag och Karin - Ja, vi är yngst. Vi kör på den barnsliga stilen. Med oss två i samma rum, är det som att umgås med två dagisbarn.

Ni förstår att vi alltid har roligt va ?
Julia, som alltid bara tar. Jag som försöker lära henne att man inte gör så. Sen slår jag lite på Karin. Linn som talar om för oss att man inte får slåss. Michaela som går bredvid och pratar (viskar) i telefon och skrattar.


Ja, ni ser ju hur det ser ut med oss fem tillsammans.
Karin med ölen närmast kameran.
Julia bredvid henne (hon också med ölen)
Linn i vitt linne.
Michaela i spetströjan.
Jag, den bakåtlutade med långt hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0