sömntuta

Jag är en sömntuta.
Jag somnade när jag hade kollat på " Chihuhuan från Beverly hills"
Lade mig på soffan och skulle kolla lite på tv men jag somnade och sov till kl två.
Kokade lite kaffe och fixade lite lunch. Sen började jag kolla på Melodifestivalen men kom på att Billie inteh ade varit ute sen halv tio. Så jag klädde på mig lite varmare kläder och traskade ut med Billie. Hon blev helt överlycklig !
Nu kommer Albin hem snart och han ska träna med Thomas, sin systers kille. Funderar på att följa med och springa men jag har inte bestämt mig ännu. 


Måste lämna in min telefon snart. Det är något fel på den. När man tar bilder så sparas de inte.

Trodde det berodde på fullt minneskort eller någonting liknande men det verkar inte så för jag har förrsökt ta bort massa sms och bilder. Men ingenting händer. Så idag när jag tog bilder på Bille och Charlie så sparades de inte. Så jag tog en bild och skyndade mig att lägga bilden som bakgrundsbild så att jag kan visa Albin när han kommer hem.


Dags att kila !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0