snö

Har ni tänkt på hur lägligt snön kom till sportlovet?
Det är ju hur bra som helst. Speciellt för de barn och familjer som inte har möjlighet att åka bort.
Visst kan man gå på skansen eller bada eller göra någonting annat på lovet, men hur enkelt är det inte att ta med sig lite fika och sen bara ta sig till en pulka backe och åka pulka hela dagen ? Eller skridskor kanske. Ja, jag tycker att det är underbart. Även om jag inte ska göra någonting utav sakerna.
Jag ska sitta inne och jobba imorgon och förhoppningsvis hinna träffa Sofie också. Och på onsdag ska jag äta lunch med tjejerna. Karin och Linn alltså.
När Karin sa till mig veckan innan lovet att vi måste träffas på lovet kollade jag på henne och sa ; varför då?
Haha, men kan inte alltid vara snäll heller. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0