min outfit

jag bjuder på denna fruktansvärt hemska bild och skyller på sjukdom, trötthet och oberedd.

Skulle flytta på datorn och kom åt knappen , då klickade det till och camen tog en bild.

Så jag måste ändå skryta med att det blev en bra bild för att vara helt oförberedd.

Aja, allt är bäst naturligt och här har ni mig. Så naturlig jag bara kan bli !

Morgonrock , den absolut mysigaste jag har ägt. Man känner liksom inte ens att man har den på sig. Underbar.

Min turkosa handduk jag har som turban för att mitt hår ska torka lite innan sängdags. (bryr mig som sagt inte om ifall mitt hår är blött när jag lägger mig , men det behöver ju inte droppa om det )

Känner att jag verkligen matchade färger idag (eller inte)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0