god natt

Ja, det är ju typ natt nu.
Jag och Albin har varit ute på shoppingrunda.
Jag köpte, ett par snowboardskor, strumbyxor och ... ja, det var nog allt.
Min prins köpte strumpor.
Sen köpte vi en kökslampa. Skit fin enligt mig (mindre fin om man frågar Albin)
De satt en skit stor glödlampa i lampan i affären och vi frågade om de hade några. Men de var tydligen slut.
Så vi köpte två mindre lampor för att testa.
Sen nu när vi öppnade kartongen låg det en lampa i. Lite lagom irriterande.
Vi var och kollade på bio idag också.
Vi såg BOLT, i 3D. En helt annan känsla kan jag lova. Och snacka om att tekniken har gått framåt.
När jag var liten var det pappersglasögon med typ ett rött och ett grönt "plastglas" Men nu såg det ut som fula solglasögon. Haha.

Nu är det snart dags för sängen, hörs imorgon.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0