god morgon

Här sitter jag helt nyvaken.
Har nästan inte sovit någonting i natt.
Vi var hemma hos Albins föräldrar till 03:00 och när vi kom hem kollade vi på film. Albin somnade efter halva , jag såg hela så jag somnade typ kl 5 imorse... Sen ringde min lillebror för en halvtimme sen för att fråga när vi ska till  pappa och när vi åker. Han ska på kalas och ville vara säker på att vi skulle hinna träffas =)
Så nu sitter jag här och kollar på körslaget, ska värma lite vatten och dricka te tror jag , hörs senare !

E

Försökte ta e bild på hur jag ser ut helt nyvaken med Alibins jobbtröja som har förändrats till min sovtröja. (den är tvättad)


det kliade öch sved så mycket i ögonen


ansträngde mig så mycket att jag ser konstig ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0