god dag

Jag åkte hem från skolan idag p.g.a ett opluggat matteprov och sjukdom. Ska till läkaren på torsdag och kolla upp denna förkyling som aldrig släpper...

Albins kompis Matte är på besök så det känns som att det kan vara en idé att umgås, men jag är trött.
Ska nog lägga mig och kolla lite i matteboken och senare kolla på One Three Hill.
Ikväll är det modellflygnings bygge och jag måste dit.
Jag ska nämligen (med hjälp av Albin ) starta en juniorgrupp för tjejer .
Modellflygning är för både killar och tjejer men just nu  har vår juniorgrupp minskat från 4 killar till 1 trogen som stannar.
När vi hade årsmöte berättade jag att jag tyckte vi skulle ha med fler tjejer i gänget så då fick jag äran att försöka starta upp en sådan grupp. Lycka !


Nu ska grabbarna spela wii och jag ska plugga matte !
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0