hur fan kan man misslyckas med nudlar ?

Jag fattar inte vad som har hänt med mig. Jag kan ju inte laga mat längre. Vad är problemet ? Inte det att jag egentligen är ett proffs på att laga mat, men nu går det ju totalt utför för mig. Orkar inte ens tänka på saken... Usch !

Har i alla fall jobbat nu ikväll. Jag gick upp halv 8 imorse, åkte till idrotten , körde cirkelträning med fokus på styrka och jag tänker inte tala om vilken otrolig träningsvärk jag har för det är pinsamt hur otränad en människa kan vara. ( jag får mjöksyra i armarna för att skriva den här texten )

Nej, nu ska jag byta till mjukiskläder, äta upp mina misslyckade nudlar, och sen skriva en uppgift i Naturkunskap A som handlar om solenergi...
Suck !
( bara tre dagar kvar. sen jullov)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0