hej mitt vinterland

Fy fan vad det snöar. Det snöar och snöar och snöar.
Jag och Karin gick från tunnelbanan idag och plötsligt skriker Karin " jag är blind!!!" Man såg ingenting !
Det var verkligen snökaos. Det var helt sjukt... Galet.
Sen när jag skulle till Anna hade de inte ens plogat så jag tog ett språng och sprang genom snögatan hem till henne. Och fy fan vad jag frös om fötterna. Haha.
Nu har jag varit med henne hela dagen och det känns underbart. Eftersom vi inte umgås så mycket. Jag ska även sova hos henne i natt. Har inte gjort det på över 2 år så det ska bli supermysigt !

Kommentarer
Diana

Besök gärna min blogg, kommentera & prenumera via bloglovin! du kommer inte ångra det. Jag gör det detsamma! kram

2010-02-12 @ 13:45:36
URL: http://diianasalim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0