stackars kissemjao

Mamma hade släppt ut katten när jag var hos syrran och innan hon gick och la sig sa hon att jag kunde gå ut och ropa in henne om jag orkade. Först hade jag inte lust eftersom hon aldrig vill komma in på kvällen och sen för att för ett tag sen var det en tokig granne som hade skrikit åt en annan granne att sluta ropa på katten när man ska sova .
Men så tänkte jag att " vad fan " så jag satte på mig jacka och skor och gick ut genom dörren. Vi bor på första våningen så när jag kom ut och skulle ta de fem trappstegen ner till porten stod min kissekatt och tittade in genom portfönstret. Tur att jagg bestämde mig för att testa få in henne annars skulle hon fått stå där tills imorgon bitti.
Min älskade kissemjao.

Nu ska jag kolla på Paris Hilton " My new BFF" eftersom jag missade det idag när jag var på bio .
Älska internet !
God natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0