panik dag

Hade hur mycket som helst att göra i skolan. Full rulle så det bara skrek om det och jag var hur trött som helst. Sen kom jag hem och gosade med Albin en liten stund innan han skulle åka iväg och vara med Danne.
En kvart efter Albin har åkt ringer mamma och ber mig leta efter hennes plånbok som jag inte hittar. Sen httar jag den, ringer henne, kutar till tunnelbanan och åker och möter mamma halvvägs in till stan som hon  sen åker tillbaka till för att fortsätta ute kvällen med jobbarkompisar. Sen går jag förbi systers jobb som har stängt , in på hemköp där jag hittar henne. Suck !!

det fick bli kebabtallrik till middag och chips. godis , läsk och en bra film nu ikväll.
Panik dag, dags att slappna av !


bild från google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0