nu är det dags för sängen

Kom hem för några timmar sen och har kollat på Charlies änglar sen dess.
Albin sitter och smaskar godis och jag sitter här och ska snart lägga mig i sängen och läsa min nya bok, " När livet stannar ". Imorgon ska vi vara barnvakt till lillebror hela dagen och sen halva söndagen typ. Ska bli kul att träffa honom men han kommer antagligen vara en pepparkaka för pappa , Carola och lillebror har varit i Venedig i typ två veckor. Själv är jag vit som en snögubbe. Ganska sorgligt faktiskt men jag får väl kompensera på nåt sätt innan skolan börjar på onsdag. *inte*

Satt och tänkte under filmen att skolan börjar på onsdag och jag har inte ens fattat än att jag har haft sommarlov. Det känns bara som en lång helg typ. Ganska kasst att man nu har nästan ett år i skolan innan man har sitt sista sommarlov. Men men, man får väl tänka posetivt.

Aja, dags för sängen. God natt .


Bild från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0