läggdags

nu är det verkligen sova som gäller.
Imorgon ska jag vara i skolan i tid och inte typ en timme tidigare än jag borde som jag var idag. Suck !
Aja, ligger i allfall i sängen och har precis pratat med Albin. Han ska till Arlanda ikväll stackaren.

Nu ligger jag här och funderar på varför människor tror att de kan behandla varandra bara som de vill och inte bry sig om någon annan än sig själv. Jag känner mig irriterad. Galet irriterad om jag får säga det själv.
Är trött på människor som tror att de äger världen och som har så otroligt stort behov av bekräftelse att det nästan är läskligt. Usch.



Kommentarer
Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Usch, aldrig kul med sådana människor... men då får man tänka att man inte behöver ha med dem att göra jämt, något som de människorna tyvärr måste... jag brukar tänka så och då står man ut lite längre;.))



Tack för dina fina kommentarer också!:.)) Tack, tack!

2009-09-01 @ 00:05:30
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0