klänningar

Jag har aldrig ägt en klänning nästan och de jag har haft har jag inte velat ha.
De här däremot tycker jag om, lite. haha
Jag har nästan inga kort på mina klänningar så ni får se några i alla fall.

Första bilden :
Min balklänning som jag sydde i nian. Har använts en gång, kommer nog inte användas mer tyvärr...


Andra bilden :
En av mina favorit klänningar som jag hade på bröllopet på Cypern förra året

Tredje bilden :
Min "koftklänning" perfekt att ha på vintern eftersom den är så sjukt varm.

Fjärde bilden:
En klänning som jag hade på skolavslutningen i åttan. Har aldrig använt den sen dess.

Kommentarer
Erika

sv: jaha okej :D Kanske ska kolla in där ;P

2009-08-12 @ 16:35:35
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0