jag tror att jag dricker för mycket

Oj, den rubriken kan missrolkas ganska mycket men jag menar att jag dricker för mycket thé , vatten , saft och liknande. Känns som att jag inte gör annat än att sitta på toaletten, haha. Men det blir så när man är hemma och har tråkigt. Jag har ätit upp nästan hela min M&M påse från igår till idag och jag är verkligen ingen godisgris egentligen. Nu ska jag göra chokladbollar också för helt plötsligt blev jag sugen på de när syrran frågade om jag ville baka men hon gick hem så jag får baka själv. Idiot som får mig att bli sugen på nåt och sen får man fixa det själv. Haha !
Jaja, så kan det gå.

Imorgon har jag fullt upp i alla fall. Ska träffa personen som jag skrev om för ett tag sen.
Sen ska jag träffa Karin . Vi ska sitta hemma hos hennes Simon och prata skit och bara umgås. Det som är skönt med henne är att vi kan umgås i flera timmar och vi behöver inte prata hela tiden. Underbart ! Men så är det väl när man vet vart man har varandra :)

Nu kom mamma hem med de sista ingredienserna. Dags att baka --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0