Hemma

Jag är hemma igen och hjärtat slår fortfarande hur fort som helst efter att ha gosat med 4 veckor gamla valpar.
Jag är helt övrlycklig och vill så gärna ha en. Önskar verkligen att jag hade tiden att skaffa en liten valp. Men det får nog bli om några år. Kanske. Haha

Nu sitter jag här hemma och kollar på tv och är hur trött som helst. Funderar på att sova en stund...
Kanske ska hem till Albins föräldrar sen och äta middag. Han är ju på svensexa så vi får se vad som händer. Antingen sitter jag hemma och tar det lugnt eller så åker jag ner dit. Vi får se.

Men jag har en fråga -

Anonym om några bilder.:

Saknar dig så himla mkt

Vem är du ? Jag blev hur glad som helst och vill verkligen veta. Om du har mitt nya nummer, skicka ett sms !




Update : Såg att jag visste vem personen var ! Haha. inte så uppmärksam alla gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0