hej mina vänner

Var det någon av er som såg allsång på skansen förra veckan. Inte nu i veckan men förra ? After Dark var med och uppträdde ? Haha, min frisör var med ! Jag har sett honom uppträda som DragQueen förut med After Dark men det var lite kul att han var med på skansen i alla fall. Haha !

Vi har varit hemma hos mig ikväll för Albin behövde bli klippt så det fixade syrran medan jag lagade maten.
Nu ska jag snart gå och lägga mig , imorgon ska vi städa och sen ska jag träffa dessa sötnosar






Mammas kompis ena hund har fått valpar som är ca tre veckor gamla nu. Och dit ska vi imorgon för att träffa mammas kompis, hennnes dotter och alla hundar !!!
Jag är lyckligast i världen och lovar att ta minst hundra bilder (a)

Här kan ni klicka om ni vill se mer !

Kommentarer
TOBBE

söta hundar

2009-08-07 @ 10:11:42
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0