goddag

Nu har jag precis vaknat och jag är väldigt trött. Jag vaknade tjugo över tio och trodde att jag hade försovit mig så sen kunde jag inte somna om. Jag gick upp och duschade. Jag har precis ätit frukost och ska träffa min kompis om en timme. Sen när jag har varit med henne ska jag åka till typ Farsta för att träffa Karin och sen hem till Albin. Åh suck ! Haha !
Jag kommer bli stressad. Usch usch !
Men det ska i alla fall bli kul att träffa alla tre , bara lite jobbigt att det är på samma dag.


Kommentarer
Mr.Reset

Jag kan måla vad som helst. Och priset beror på VAD du vill att jag ska måla, och storleken på väggen. Och även vart du bor. Jag bor i Västerås. Så du betalar även för resan som blir dit du bor.



kram ;)

2009-08-13 @ 11:58:53
URL: http://mrreset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0