god morgon

Kommer ni ihåg inlägg 22:03 där jag skrev om stereon vi skulle köpa i Gävle  ?
Suck.....
Vi satt där och väntade på honom i typ en halvtimme , sen kommer han och hjälper oss att sätta in den . Tror ni att skiten fungerde då eller ?
Yes , it did. Den fungerade utmärkt och vi hade musik resten av vägen ! Haha.
Var ju tvungen att retas bara lite. Hihi !

Idag visar vår termometer 45,3 grader och ni som har följt med förut vet ju att den är lite som den vill. Men det är i alla fall hur varmt som helst ute så vi ska åka och bada en stund idag. Sen ska vi handla lite och senare ska jag åka hem tror jag. Får se ! :)

Nu ska jag äta !

Kommentarer
TOBBE

varför skulle inte jag veta ett dugg om cigg beroende?! haha,Alla har väl tjuvrökt?!

jag lyckades sluta den där skiten.

2009-08-06 @ 12:06:29
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0