god morgon

Eller man kanske inte kan säga god morgon när klockan är 17:10 och vissa har varit vakna sen kanske kl 8 i morse. Men det blev i allafall sjukt sent igår. Somnade runt halv sex men vaknade igen kvart över sju, var vaken till 8 och somnade sedan om till halv 12. Sen var det bara att stiga upp för två kompisar som sovit här skulle dra hem. Jag och Albin la oss på en av madrasserna i vardagsrummet och Jonas låg på soffan. Jag fixade och donade för att alla skulle vara nöjda och sen kollade vi på bananer i pyjamas. Haha, Albin fick den dvd filmen av en kompis igår och det passade bra eftersom jag hade lagt ut ballonger runt om i lägenheten och hade hängt serpentiner på dörrhandtaget och på lampan. Haha. Lite barnkalas aktigt typ .

Vi somnade på madrassen runt två och vaknade halv fyra av att nästa kompis skulle hem.
Så vi hoppade in i duschen och nu ska vi äta någonting innan vi ska upp till Martin och Tina ( de som gifte sig förra helgen)

Jag ska lägga in några bilder från kvällen när de har kommit upp på facebook från mina kompisar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0