det finns bra och dåliga försäljare

Jag skulle handla en ny kattlåda.. Gick in i djuraffären och blev genast på prackad massa olika saker. De försökte sälja på mig en kattsand som var både billigare och bättre än den jag redan har enligt de. Men vad tror ni att de som säljer min kattsand skulle säga om deras ?  Hon i kassan pratade som om hon trodde att jag var invalid och hon såg ut som en anka. Istället för att bli intresserad av att gå tillbaka och köpa deras kattsand blev jag bara förbannad och vägrar att gå dit igen.
Visst ska man sälja på kunderna saker men man kan göra det lite diskret. De var två personer som pratade i mun på varandra om samma sak. Kände mig inte så jätteintresserad. ch jag köper nästan alla mina kattsaker där. Jag har liksom två katter och båda behöver leksaker och liknande men jag tänker inte gå tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0