896 dagar

Så länge har jag och Albin varit tillsammans idag.
Alltså två år.
Det är helt sjukt hujr fort tiden går och det känns som att det var igår vi låg i sängen och blev tillsammans. Men ändå känns det som att vi har varit tillsammans hela livet. Konstig känsla måste jag säga.

Vi satt på balkongen igår och åt kräftor och pratade om saker vi har gjort. Det finns ju en hel del att skratta åt på så många dagar som vi har varit tillsammans. Jag är glad att vi har kommit så långt och att vi har klarat oss igenom så många kriser som vi har haft. Hoppas att alla någongång får känna det jag känner nu.

Just nu sitter jag hemma hos Albins föräldrar och håller Billie och Charlie sällskap.
Vi försökte gå en promenad med Billie innan Albin skulle till jobbet men det gick inte så bra för Charlie följde bara efter oss. Så vi blev lite oroliga att Charlie ska få för sig att följa mig till tåget så jag har tagit in honom och nu går han runt och skriker. Suck !

Jag ska gosa med honom och sen åka hem. Vi hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0