valborg

Eftersom det är valborg idag, jobbar jag bara halvdag.
Min handledare skulle jobba 11-15 och jag fick välja lite själv hur jag ville jobba.
Jag valde att börja halv tio och sluta halv två. Men sedan kände jag att äsch, jag kan lite gärna sova lite till och sluta en halvtimme senare iallafall. Så... så blev det !

Jag ska alltså snart bestämma mig för vad jag ska ha på mig idag och sedan ska jag kila till skolan och jobba lite !

Matchen igår var värdelös. Helt kass. Vi gick i 80onde minuten. Jag gick hem och sov. Var typ jättetrött.
Är visserligen fortfarande jättetrött. Men det kan man leva med :P

Aja, jag ska klä på mig nu.
Skriver jag ingenting senare vet jag inte m det blir någon inlägg på hela helgen för det finns typ ingen fungerande dator dit jag ska i helgen.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0