shopaholic (?)

Jag har pengar på kortet (för en gångskull).
Och detta är livsfarligt !
Jag var  tvungen att ringa Julia idag när jag gick igenom centrum för annars skulle jag styrt stegen mot Gina Tricot eller H&M och jag känner att jag inte har råd med det just nu...

Sen åkte jag till IKEA med mamma och Janne.
Jag skulle bara ha en sak med mig hem ( som mamma skulle betala) men sedan hittade jag lite saker jag tyckte att vi behövde hemma hos Albin så jag blev 62 kr fattigare än det var tänkt . Sen handlade jag även saft, hallå ?! Funkar tankeverksamheten när man tycker att man behöver lingon saft?! Okej att det var billigt och det är jävligt gott. Men iallafall ?

Ja, så småningom tar pengarna slut och det känns ju bra, för då shoppar jag inte så mycket på ett tag igen.
Haha, hallå, vem tänker såhär ?
Känns som att jag har intagit för mycket socker idag.
Har ju trots allt tömt mitt lilla och halva stora påskägg nu.
Plus ett glas med läsk, och några glas saft.
MÅSTE. SLUTA. ÄTA. SOCKER.

Jag lägger in dessa bilder på vad jag köpte, så förstår ni vad jag menar !

+ ett decilitermått

Jag fick mamma att betala förvaringslådorna och spöket.
Resten betalade jag själv.


Kommentarer
Thomas

vad är spöket för någonting? :)

([email protected])

2009-04-15 @ 22:57:12
Elin

En lampa :)

2009-04-16 @ 11:19:25
URL: http://checka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0