när man har tråkigt har man mycket tid över

Och jag tycker att det kan vara ganska kul faktiskt.
Vi testar
1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?

Jag är i solna centrum fem över halv :) vill ni mötas då :) ?

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Haha juste xD

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?

Aha juste :P men jag vet inte helt säkert hur jag gör :P annars kan vi mötar där imorgon ?

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Puss god natt Stumpan

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Är hemma vid 7 tyå lite tidigare vadåra? :)

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Vill du ha en sängkappa?

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Men va sån då :P

8. Vad vill du höra mest av allt?
Hon kände inte honom men de hade gått i samma skola :P
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Hoppas du förstod att jag skoja

10. Din romantiska replik?
Okej :) prövar

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Haha ja men det har dom väl varit länge ? :P



Haha, det här var faktiskt rätt kul.
Ni kan ju testa om ni vill :)

Kommentarer
David

Livet rullar på! Inte en jäkla sekund ledig faktiskt! Men det är bra! ;D Kommer du vara fast i solna nu? :O

2009-04-20 @ 21:53:24
URL: http://tegneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0