kaninen

Nu ska jag berätta en underlig sak.
Igår när jag och lillebror skulle till skolan ( jag praktiserar ju i hans skola) så såg vi en liten kanin utanför porten. Vi försöke klappa på den men det fungerade inte. Idag när vi skulle till skolan såg vi den lilla filuren igen,  vi försökte närma oss men det gick inte... Sen nu när jag och Ronja hade varit i centrum för att lämna Albin vid tåget såg vi kaninen igen !!!
Det känns som ett tecken... Tror den lilla filuren vill säga mig nåt...
Nu tänker ni " men det kanske inte är samma ?" Men jag kan meddela, att det var det !
Jag lovar att jag ska berätta om jag ser den igen.

Kommentarer
E L E N A

Hejsan! Jag skulle vara väldigt tacksam om du kikade in i min blogg.

Idag kommer ämnet självförtroende tas upp och det skulle vara väldigt kul om du kom med en åsikt.

Alla tycker olika! =)

2009-04-26 @ 11:04:42
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0