jag håller på allvar på att skratta ihjäl mig

Helt på allvar.
Jag är inne på saltmannen.se
Ni vet när man älskar en låt, man sjunger med och tar i för fullt när någon börjar asgarva och säga att man sjunger fel. Pinsamt? Ja ! I Otroligt roligt för alla andra ? Absolut.
Som det här exemplet som fick mina tårar att spruta :


Riktiga texten var:
Lonely
I'm Mr Lonely
I have nobody
For my own

Men jag sjöng:
Lonely
I'm skull only
I have no body
For my arms

Övriga kommentarer:
Jag tyckte att det var logiskt att man var ensam om man bara var en skalle utan kropp. Men mamma tyckte visst att det var roligt när jag frågade varför han inte hade någon kropp.

Ålder när felet upptäcktes: 10

Namn: Hanna


Kommentarer
Matilda - Mercedes mamma

ooh det visste jag inte! roligt roligt ;)

2009-04-02 @ 19:35:38
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0