godmorgon

Jag gick upp kl sju.
Ringde till min praktikplats.
Tuut... tuut..., tuut... , tuut..., tuut... " det finns tyvärr ingen som kan ta ditt samtal" *klick*
Roligt roligt .
Pratade med lillebror. Han berättade att de på min avdelning först var på hans innan de gick till sin mellan halv och kvart i. Jag ringde halv. Samma sak som tidigare... Inget svar.
Jag skulle lämna lillebror kvart i åtta.
Jag ringde tjugo i , inget svar.
Nu började jag känna mig lite stressad.
Ringde 07:47.
Någon svarade
" Ja hej jag heter Elin och söker --------------.
Hon börjar lite senare idag. "
Jag försökte förklara att jag skulle börja praktisera idag och personen i andra änden sa att jag skulle komma mellan halv nio och nio. I like it !


Julia klev upp ur sängen , NU !

Hon tar sig nästan inte upp.

Aja, dags att umgås !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0