godmorgon godmiddag godkväll

Min mamma kommer hem från Londin idag !!!!!
I'm so happy !
Inte för att jag kommer träffa henne idag. Men iallafall. Hon kommer hem så att jag kan ringa henne när jag vill , hihi.
Hon har bara varit borta sen i lördags men ojsing vad jag har saknat henne.

Idag var det hyfsat fint väder ute så det var helt okej att vara ute i två timmar och busa med barnen. Vi spelade lite king och sen lite fotboll. Jag som har noll boll koll klarade mig hyfsat måste jag säga...

Skriver senare !

Kommentarer
Anonym

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, va? ;) den kommer!

2009-04-28 @ 21:28:56
David

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, va? ;) den kommer!

2009-04-28 @ 21:29:07
URL: http://tegneborg.blogg.se/
Mamma

Puss på dig !

2009-04-29 @ 11:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0