god morgon

Mamma kom in springandes klockan 8 i morse och skrek att hon hade hittat ett par varma stövlar tills jag åker till Lappland på fredag så vi diskuterade det och sedan kunde jag inte somna om igen...
Jag är hemma idag och kanske resten av veckan för jag har åkt på magsjuka, inte speciellt kul om jag får säga det själv... Speciellt inte just nu när jag har så jävulskt mycket att göra innan jag åker och krafterna är inte de bästa. Jag är helt  slut i hela kroppen.
Igår sov jag liksom till och från till halv tre, var vaken till halv sex och gick och lade mig igen...

Ja, inte den piggaste nu för tiden.

Nu ska jag försöka plugga lite om jag orkar.

E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0