söndag

hej och förlåt för at jag inte skrivit på hela helgen men jag har helt enkelt inte haft tid..
Jag åkte hem till Albin i fredags, satt och väntade på honom på stationen i 20 min sen gick vi förbi hans föräldrar innan vi åkte hem. när vi kom hem hälsade vi på Charlie och sen satte vi oss i soffan och bara pratade hur länge som helst innan vi gick oxch lade oss.

Vaknade på lördagen och kastade oss ner till pendeltåget och åkte till Råsunda för att gå på matchen. Kollade på matchen som var värdelös och sen åkte vi hem igen. Var hemma hela kvällen och kollade på film och idag har vi bara tagit det lugnt och snart ska jag hem till pappa igen. Så jag skriver senare ikväll. Kram

Kommentarer
Arne

Såg vi samma match? :-O Tyckte faktiskt det var en bra match trots att det blev 0-0.

Man kanske har olika krav på hur en match ska se ut. :-) Många mål, bra match. Inga mål, värdelös match.

Vi ses snart igen kanske.

Arne

2008-09-16 @ 09:41:40
URL: http://vaktisarne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0