natt ?

Är det natt nu eller är det fortfarande kväll ?
Jag blir så förvirrad av det här. Jag ska sluta skriva någonting där uppe. Det får helt enkelt bli "..." på alla inlägg. Men är det kul eller? Nej, inte ett dugg. Så jag vet inte, det får bli det som hjärnan ploppar upp. Men det första brukar liksom vara om det är morgon , middag eller kväll . Det kanske jag ska börja skriva istället ? tre inlägg om dagen. "god morgon"  , "god middag" och "god kväll" och sen struntar jag i om det är kl fyra på eftermiddagen när jag skriver god morgon, bara jag hinner med två till samma dag. Aha, jag har det ! Yes! haha.
Nej  , känner att jag är för trött för det här  , nu ska jag sova. Kram på er friskisar (själv är jag sjukis) , haha. Friskis , det lät som en festis eller kanske kattmat (?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0