Måndag

Hej ni glada.
Förlåt för att jag inte skrev igår men det var mycket att städa , många att prata med och mycket att göra. Plus att jag och Albin bestämde oss för att bara ligga framför tv:n hela dagen så det gjorde vi oxå. Men kl sex var vi helt döda. Så vi åt lite glass, spärrade upp ögonen och höll oss uppe till kl elva iallafall. Och tur var väl det. Vi varknade nämligen halv tio idag fast ingen av oss skulle gå upp innan elva. Så vi hade en riktig mysmorgon innan jag sprang till tåget ( som jag missade) . Sen var det skola mellan 12:30 - 16:50. Lite AoL , matte och engelska. Ganska lugn dag. Lärarna kändes ungefär lika trötta som oss :)
Nej , imorgon börjar dagen redan 08:40 utanför SATS fridhemsplan. Slutar 16:50 imorgon igen... Så , dags att krypa ner i sängen nu. God natt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0