kväll

Nu är kl halv sju. Jag är helt trött. I hela kroppen . Ändå har jag bara varit vaken i sex och en halv timme. Kommer nog vara hemma från skolan imorgon oxå eftersom jag fick pencilin nu. Dem vet inte vad felet är med gissade typ på urinvägsinfektion. Men hon skrämde mig för ett ögonblick när hon sa att det kanske kunde vara blindtarmen. Jag kände att jag faktiskt inte har tid med det just nu. Så vi håller tummarna och hoppas på att det inte är det.
Imorgon kommer mammas kusin och hans flickvän hem till oss. Dem bor i Finland och ska hit på Coldplay konsert . Mammas kusin Joel är 20 år och hur snäll som helst .Vi umgicks typ hela tiden när vi var i Cypern. Riktigt trevligt. Men nu ska jag lägga mig på soffan, börjar få ont i magen igen. Kram !


En del av hotellet på Cypern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0