hej där

Hinner inte skriva så mycket nu men ville bara uppdatera lite.
Dagen i skolan har varit toppen , ganska jobbig dag men den avslutades med en film , "Mississippi brinner". Någon som sett den ? Den är hemsk iallafall, jag blir galen när jag ser filmer som den. Sen skyndade jag iallafall hem och nu är jag hemma med syrran , mamma, mammas kille Janne, hans dotter Maria och sen katterna :) Vi har ätit kräftor och nu sitter dem och äter ostar. Det är verkligen känsla här hemma. Alla pratar i mun på varandra för alla har så mycket att säga. Sitter här i mitt rum och hör hur alla försöker säga saker hela tiden och för att det ska gå så pratar de i munnen på varandra. haha !

Nu ska jag gå och umgås igen, hörs senare ! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0