god morgon

Nu är jag hemma  ! Har varit det i ty pen timme men jag har gjort lite andra saker. Nu ska jag snart (kl halv fyra) upp till vällingby och möta gänget och fika :D Jag saknar dem verkligen.

Skolan har varit piss eftersom det finns människor i klassen som inte har en jävla aning om hur man beter sig mot sina medmänniskor. Dem kör sitt eget race och det är ju bra? Eller ? Nej ,inte ett dugg jävla bra kan jag meddela. Dem gör fölk upprörda och jävligt sårade men fattar inte ett skit  själva. Aja, nog pratat om det.
Får se vad kvällen har att erbjuda. Tror att det kanske blir hemma kväll framför tv:n eller utgång, inte en aning !
Nu ska jag sova lite innan jag möter folket i Vällingby, kram  !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0