God morgon

Sitter här och pluggar ihjäl mig.
Var precis i min gamla skola och hälsade på min gamla svensk lärare. Gud, hon är ju bara för söt ! Hon tvingade mig att prata framför alla hennes åttor som satt och läste och sen fick jag med mig två böcker hem eftersom hon vet att jag älskar att läsa så mycket ! Gud , vad jag saknar henne :(
Imorgon är det kanske fika med "gänget" från gamla klassen. Ska bli så mysigt ! Håller på att sakna ihjäl mig efter dem.
David, Amina , Madde , Thomas och Erik. Mina love birds ! :) haha, jag kommer alltid älska dem för att dem ställer upp när jag har problem och speciellt för att dem ställde upp för mig i nian när det var jobbigt. Dem pluggade med mig även fast jag är så jävla trög när jag blir trött och David satt hemma hos mig i tre timmar och försökte plugga NO med mig men jag flummade bara runt som en galen höna ! haha.
Nej nu måste jag fortsätta plugga lite, kram på er !

Första bilden från vänster. Madde , Amina , David & Thomas.
Andra bilden (eftersom jag inte hittade Erik på någon bild med dem andra ) ; Erik
Saknar er så mycket ! 


Kommentarer
David

haha du är söt elin! och jag tror nog att du lärde dig något av NO'n iallafall :D Vi ska nog fixa så att vi ses imorn hela gänget! :)

2008-09-18 @ 16:39:52
URL: http://tegneborg.blogg.se/
Astrid

Vad söta! :D Är det från balen?

2008-09-18 @ 18:15:22
URL: http://svederus.blogg.se/
madeleine

fan vad söt du är elin. jag saknar er också :') så himla bra att vi kan ta fika då och då och bara umgås <3

2008-09-18 @ 23:27:55
URL: http://simmefalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0